آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بهنام صفوی تب
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
نویسنده : shayan

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بهنام صفوی  تب

+ متن آهنگ

بهنام صفوی آهنگ تب



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

من با یک نگاه مثل قصه ها

عاشق تو شدم بی هوا

تو با اون چشات درست مثل خواب و رؤیا

منو با عشق دور زدی رفتی کجا

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه

نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه

تب تو چه تنده شبیه آتيشه

یه لحظه م نباشی دلم تنگ تو میشه

ای همه احساسم دل به تو میبازم

آیندمو با تو میسازم

حرفای خوب تو به دلم میشینه

با تو این زدگی شیرینه

دل من دنیاشو به چشمات مدیونه

خیلی دوستت دارم دیوونه

اگه تو نباشی چی از من میمونه

دق میکنه بی تو این خونه

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه

نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه

تب تو چه تنده شبیه آتيشه

یه لحظه م نباشی دلم تنگ تو میشه

ای همه احساسم دل به تو میبازم

آیندمو با تو میسازم

حرفای خوب تو به دلم میشینه

با تو این زدگی شیرینه

دل من دنیاشو به چشمات مدیونه

خیلی دوستت دارم دیوونه

اگه تو نباشی چی از من میمونه

دق میکنه بی تو این خونه

با تو میشه همیشه دلم عاشق باشه

نمیخوام نمیشه دلم ازت جدا شه

تب تو چه تنده شبیه آتيشه

یه لحظه م نباشی دلم تنگ تو میشه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید